Amb la voluntat de voler apropar i donar a conèixer la Fundació Caixa d'Enginyers hem creat aquest nou apartat per tal que tot aquell que ho desitgi pugui tenir al seu abast totes les publicacions que disposem en format PDF.

Hi trobareu:

FundacióInfo: la nostra newsletter on podreu veure les accions i els actes més destacats que durant l'any ha desenvolupat la Fundació Caixa d'Enginyers.

Memòria Social: un dels valors que destaquem per la seva importància és la Transparència Financera, i així volem fer-ho saber a través de la Memòria Social que publiquem cada any, on trobareu els comptes anuals i d'auditoria.

Divulgació Financera: La Fundació Caixa d'Enginyers, en la línia la promoció de l'educació financera, col·labora amb l'Observatori de Divulgació Financera (ODF) de l'Institut d'Estudis Financers i posa a la seva disposició els següents documents.