CONVOCATÒRIA OBERTA PREMI EMPRENEDORIA 2018 FUNDACIÓ CAIXA D'ENGINYERS - DATA LÍMIT: 31  D'OCTUBRE DEL 2018

La Fundació Caixa d'Enginyers llança aquest any la sisena edició del Premis Emprenedoria per a la Ciència, la Tecnologia, la Innovació i la Sostenibilitat.

L'objectiu és premiar el talent ia l'excel·lència professional de les empreses que emergeixen actualment a la nostra societat per tal de potenciar el seu negoci i així beneficiar al seu desenvolupament.

Premis

Es premiarà un projecte seleccionat pel jurat entre aquells que han presentat candidatura amb 15.000 € subjecte a retenció i liquidat en un compte de Caixa d'Enginyers.

Qui es pot presentar?

Qualsevol empresa espanyola constituïda legalment al 2017 o qualsevol empresa espanyola constituïda amb anterioritat i que demostri una activitat empresarial rellevant a partir del 2017 (a nivell de facturació, equip, estratègia, etc.).

Com presento el meu projecte?

Registra't i Omple en el següent formulari on line

Recorda que pots adjuntar un link al teu vídeo de presentació!

Pel fet de presentar candidatura al Premi Emprenedoria de la Fundació Caixa d'Enginyers 2018, s'accepten les bases dels premis que es troben a continuació.

Fins quan pots presentar el teu projecte?

La data límit de presentació de projectes és el 31 d'octubre de l'2018.

Quan es lliura el premi al guanyador?

El lliurament del premi, que es liquida en un compte de Caixa d'Enginyers, es farà en un acte oficial de la Fundació Caixa d'Enginyers.

Bases del Premi Emprenedoria 2018 Fundació Caixa d'Enginyers.

Contacte per dubtes o consultes:

fundacion@caja-ingenieros.es sota l'assumpte "Premi Emprenedoria 2018".

(*) Tot el procés de gestió del Premi Emprenedoria 2018 Fundació Caixa d'Enginyers es fa a càrrec del nostre col·laborador Seed & Click, SL.